Será que as nossas autoridades ainda consideram o galego 'inválido' para a comunicaçom de ideias científicas? Isso parece, se virmos as jornadas apresentadas ontem no Cámpus ferrolano polo reitor da UDC, José María Barja, e o presidente da Cámara de Ferrol, Vicente Irisarri. Ambos inaugurárom em espanhol umhas jornadas cujo programa se desenvolve integralmente em espanhol.
Tanto a Universidade da Corunha como a Cámara Municipal de Ferrol tenhem textos legais que manifestam a obrigatoriedade de dar ao galego um papel protagónico na comunicaçom de ambas instituiçons com a sociedade. Porém, mais umha vez, os seus máximos representantes teimam em convencer-nos de que todo isso nom vale para nada, e que eles som os primeiros a incumprir normas aprovadas inclusive unanimemente, respectivamente, polo claustro universitário e polo pleno municipal.
Programa, publicidade, comunicaçons... todo nestas Jornadas, que decorrem entre ontem e hoje em Ferrol, indica a nula vontade real de fazer avançar o nosso idioma por parte de boa parte dos responsáveis políticos que padecemos em Ferrol e, em geral, na Galiza.
sexta-feira, 7 de março de 2008
"Libertad y determinismo": a Universidade da Corunha e o Governo municipal de Ferrol promovem Jornadas universitárias em espanhol
Publicada por de olho à(s) 00:16
Etiquetas: ensino, Institucional
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
Sem comentários:
Enviar um comentário