quarta-feira, 23 de abril de 2008

olidariedade com Daniel Lourenço, julgado por denunciar a presença de “Galicia Bilingüe” em Trasancos

A Fundaçom Artábria quer manifestar o seu enérgico protesto polo julgamento que terá lugar em Ferrol no dia 24 de Abril contra um sócio da nossa entidade, Daniel Lourenço, denunciado por membros da polícia espanhola por participar numha concentraçom em Narom contra a presença do colectivo anti-galego “Galicia Bilingüe”.

Enquanto o nosso idioma atravessa a pior situaçom da nossa história, pola falta de umha política lingüística que verdadeiramente favoreça o a recuperaçom do uso social, as autoridades continuam a criminalizar os sectores mais comprometidos com o galego.

A Fundaçom Artábria já manifestou no seu dia o rejeitamento à presença provocatória dos ultras de “Galicia Bilingüe” na nossa comarca. Agora temos que rejeitar o rasto repressivo que deixou, graças à cumplicidade policial.

Reclamamos a livre absolviçom de Daniel e de todos os galegos e galegas envolvidos em denúncias policiais semelhantes por defenderem a nossa língua e chamamos a participar na concentraçom que terá lugar o dia 24 de Abril nos Julgados de Ferrol.

É de justiça.

Ferrol, 23 de Abril de 2008
Fundaçom Artábria

Sem comentários: